haha!

En blondins dagbok JANUARI Lämnade tillbaka en scarf för att den satt för hårt .FEBRUARI Blev sparkad från apoteksjobbet, eftersom jag inte kunde trycka etiketter. Flaskorna fick ju inte plats i etikettmaskinen! ... ... ... ... ... MARS Blev riktigt glad! Lyckades lägga ett pussel på 6 månader, fast det stod 4-6 år på kartongen.' APRIL Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst, under ett strömavbrott. MAJ Försökte mig på att åka vattenskidor.Men kunde inte hitta någon sjö med backe! JUNI Förlorade en tävling i bröstsim! Fick sedan reda på att de andra fuskade. De jävlarna använde armarna! JULI Blev utelåst från min bil i världens regnstorm. Bilen blev dyngsur eftersom taket var nedfält. AUGUSTI Kunde inte ringa 112. Det finns ingen 12-knapp på min mobilmodell. SEPTEMBER Försökte klura ut varför det är så mycket W på M&M-godiset. OKTOBER Jäkla M&M! De är så svåra att skala... NOVEMBER Bakade en kaka. Receptet sa att jag skulle separera 12 ägg. Så jag fick låna ihop till 12 skålar. DECEMBER Gick på disco där man skulle vara över 18! Tog en jäkla tid att samla ihop 17...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0