Packa!

Idag började jag packa mina väskor inför flytten upp till Munkis! :P Jag fick ju skriva en lista med, annars hade jag glömt allt.. och det vill jag inte göra.. Litta jobbigt om jag ska behöva åka ner igen direkt bara för att jag glömt ngt.. Såå En del är nerpackat nu.. Ska packa en väska till Devil med.. Han ska ju bo hos morfar och morbror varannan vecka nu :D hehe så Joakim ska få en resväska med Devils saker i ^^ Mat och sånt.. Massa godis med ^^ hehe Så nu känner man att det är på gång :D Ska bli sååå kul att träffa mina vänner igen! Det va ju nästan ett halvår sen sist.. OMG! Kan knappt fatta att det gått så fort! hehe Men men imon ska jag fortsätta packa sen ska jag hem till pappa fram till fredag, så då ska Devil stanna där och så åker jag hem till mamma och fixar det sista sen på lördag åker jag och baby upp.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0