Mysdag!

Idag har varit en mysdag.. Va ju hemma hos Joakim igår och hade trevlig spel och seriekväll.. så vi gick och la oss vid halv fyra.. Jag vaknade kvart i nio.. haha Eftersom jag skulle till väla med Michaela så gick jag upp då.. Vaknade och insåg att jag fått min mens och kom på att jag inte tagit med  något till det.. såå jag tog bussen till ÖoB och köpte litta saker.. Bla sjukt söta nalle puh trosor haha :D Sen gick jag hem till pappa igen och åt frulle och gick ut med Devil.. ^^ Sen tog jag bussen till väla och mötte Michaela där.. Vi gick en runda sen kom mamma också, hon hade varit på ikea så ville hon gå med oss ett tag :D.. Vi gick in på Grizzly innan vi skulle åka hem, jag köpte en ny leksak till Devil och en tuggsko :D Det blev mkt omtyckt ^^ Sen hängde Michaela med mig hem för att träffa Devil :D Det va nice, vi fick mkt pratat och busat med Devil..

Sen kom baby och mös lite innan han skulle hem och sova :D Så ja en mysdag kan man säga att det varit :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0