Sjuk!

Ja ta mig fan så om man går tillbaka till jobbet för tidigt så kommer förkylningen tillbaka som ett brev med posten.. Så nu har jag varit hemma i två dagar igen.. :( Men imon så måste jag dit igen eftersom det är min sista dag där.. Ska ju ha med min alla papper och sånt.. Men iaf nu när man är sjuk så har jag passat på att rita lite.. Lite till min konstvägg och klänningar till Nicole.. imon efter jobb ska jag hem till henne och visa henne dom så hon kan välja en.. Sen är det bara att börja ;D Hade inte tänkt att visa min täckning som ska upp på väggen för den är inte klar än.. meeen ni kan få en sneek peek ;D



kom ihåg den är inte klar! :P

Nu ska jag kolla på TD :D:D Så jävla bra film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0