Glossybox!

Jag hämtade min andra box i fredes ;P Jag va inte så nöjd med den första så därför fick den inte en plats i min blogg ^^ Men här är iaf den andra.. Jag fick: Kerastase elexir colour-treated hair, Vichy smoothing and illuminating cream, Pink sugar body mousse, Model co läppstift + glans, Blusher glossy rosewood.
 
Jag har provat alla sakerna och är sjukt nöjd. Elexiret är skitbra för håret..spec mitt blekta hår.. Absorberas bra och luktar super! :P Ansiktskrämen är ockå superbra :P har bara använt den en gång så inte sett några skillnader i rodnader osv än.. moussen är gudomlig :D Luktar otroligt gott och går in i huden lätt :P Läppstiftet har en lagom färg och är mjukt och skönt att lägga på läpparna :) blushen har en fin soft rosa ton som passar bra till vintern :d lättapplicerad ^^
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Kolla gärna in min blogg med där det nu i december dyker upp en och annan tävling! :)
Kram

2012-12-02 @ 13:39:30
URL: http://hannapaulina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0