Dålig uppdatering!

Ja jag har bloggat dåligt sista veckan, haft fullt upp.. I onsdes så åkte mamma utomlands så då kom baby hit för att hålla mig sällskap.. Så vi åkte och handlade, sen åkte jag och red.. Efter ridningen köpte vi pizza och mös framför tvn.. En lugn dag.. Sen på torsdagen hände inte så mkt.. I fredes så kom mamma hem och då åkte jag och baby in i stan och käkade på Harrys.. Nomnom! Massa god mat och goda drinkar.. Vi satt kvar ett tag för efterdriknar ^^ gött! Sen i lördes så åkte vi in i stan för att spela biljard med Jonas, Kitty och Sundet.. Vi spelade på Bulls.. Det va mkt trevligare och billigare än på nineball ^^ En mkt lyckad kväll..
I söndes kom Kitty och hämtade mig, för en film/spelkväll hos henne.. Vi gick och köpte godis sen satt vi och spelade i typ sex timmar och sen kollade vi på den nya nightmare on elm street.. Den va helt okej..^^ Inte lika läskig som dom andre :P Och igår åkte jag hem till Joakim för att sova över och typ spela lite och softa ^^
En maaaassa saker alltså.. Psst! Jag håller på med min tandkräm nu och jag hoppas på ett resultat snart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0