Vunnit igen!

Ja jag va med i en tävling på FB.. Om en tandblekningspaste.. Ja jag har ju i tanken att alltid prova annars kan man ju inte vinna ngt.. :D och idag fick jag en avi med posten och jag trodde att det va fodret till Devil så jag gick bort och hämtade ut det.. Va ett litet paket så jag fattade nada.. Så när jag kom hem och öppnade det så fattade jag va det va :D:D faaan va gött! Snacka om kul att vinna saker när man är så pank att man inte har råd att köpa det :P

Det är alltså en tandblekningstandkräm.. Man ska använda den som en vanlig tandkräm och den ska bleka ens tänder successivt och man ska kunna se resultat efter bara ngn vecka. Såå idag börjar testet ^^ hoppas att den är bra ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0