Mat till Devil!

Idag va jag och fick en gratis måltid till Devil.. Han är ju ganska kräsen och jag fick veta att detta skulle va riktigt mummsigt för honom.. Det heter Musch Barf och finns i många smaker.. Den smak jag valde är lax, eftersom min hund i princip alltid äter kyckling så kan det va fint med lite variation ^^ Och fisk är ju super bra för magen :) Han tyckte mkt bra om det och jag kan absolut tänka mig att ha det som ett alternativ till när han är lite extra kräsen med sina torrisar.. Ska också nämnas att det är helt utan spannmål :D Vilket är superbra! Så om ni också känner att ni vill testa detta så kika in på deras hemsida..www.musch.se Och jag kan ge ett tips som jag fick, om där är mat över kan ni fylla en av era aktivitetsbollar med maten och in i frysen som frulle till dagen efter :D Perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0