Filmkväll deluxe!

Igår hade jag och min älskling en deluxe filmkväll, tre filmer på rad :D
Surf dude, LA gigelo och Kartellen.. ^^
Alla var relativt bra :D det va en perfekt söndagskväll..
Idag bär det av hem till mamma igen efter en mkt bra helg hos pappa.. Jag hittade ett par skor på loppisen för bara 25 spänn.. xD

När jag kommer hem till mamma ska vi ut och powerwalka med stavar efter det blir det yoga :D
Jag bara älskar yoga, riktigt kul och jobbigt på samma gång ^^

Imon ska jag in till Evil Twins för att kolla upp pris på en design jag vill ha ^^
och jag hoppas på att det ska gå på en 1000 kr och att det finns tid kvar :D




Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken fin blogg. Håller med Yoga e såå roligt. Kram

2010-02-01 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0