Lyckad alla <3 dag!

Gårdagen blev mkt lyckad :D vi åkte och hämtade baby där jag fick en underbart fin blombukett och en badskum :D sen åkte vi vidare in till stan och Phuun thai för att köpa mat :D För min del blev det wookade grönsaker med kyckling som vanligt ^^ haha.. Sen hem igen och åt massa goood mat :P Under middagen fick baby sin present, en tändare :P han tyckte om den <3 Det blev tårta och hallonchampange efter maten lagt sig :p tårtan va mkt god men nej tack på den champangen igen, ingen hitt i min mun, smakade för mkt sprit :( men men jag hade cola att trösta mig med :D När vi käkat det så gick vi en runda i mörkret, det va för en gång skull inte spec kallt :P det tackar vi för haha När vi kom in kollade vi på Prinsessan och Grodan haha en riktigt rolig film ^^



Min baby (André) i rosa slips som jag köpt ^^



Vi två <3



Num Num

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Johanna! :)

Madde här, Jonas följeslagare (och flickvän..) Haha :)

Jag måste bara fråga, har du klippt av dig allt ditt hår? O.O

Det ser nämligen nästan ut så på bilden på dig och Ante i detta inlägget :p

Ha det fint! :)

2010-02-17 @ 21:30:29
URL: http://madeleineemmajosephine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0