sms!

Idag fick jag ett sms om att ett paket hade kommit till mig :P det va mina skor som jag beställde från have2have.. jag blev överaskad eftersom det stod att dom skulle levereras v9.. :P när jag kom hem så provade jag dom och som sitter jättebra, är sköna att gå i så det va ett riktigt bra köp.. nu är jag i princip klar med min sommarlook :D

nu har jag dessutom fått till min lugg någorlunda bra ^^ så nu kan man visa sig på stan normailt igen hahaha
Pratade med en gammal vän igår och vi bestämde att vi skulle fika v8 eftersom hon har lov då, ska bli kul att träffa henne igen, det va ett tag sen..



skorna, inte så bra bild men men



nya frillan ^^

Kommentarer
Postat av: andre

sjukt najs baby ;) gillar de

2010-02-12 @ 03:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0