Stan med Jessica!

Idag efter jobb träffade jag Jessica i stan, vi skulle fika ^^ Vi gick en runda för att se var vi ville fika.. Då träffar vi på en snubbe som hon känner, som börjar prata med mig om att han har bilder på mig på sin dator! :O jag har aldrig sett killen! Hel skumt.. Sen sa han att han hade hört mkt saker om mig :O ännu mer skumt :S Sen går vi vidare in på Espresso house, då skickar han ett mess till Jessica där det står, kul att träffa dig, hon verkade trevlig.. haha lökig typ.. Inne på espresso house blev det en chailatte och en mega kanelbulle för min del och Jessica tog en varm choklad och en Kanelbulle ^^  Det var ca 9mån sen vi träffades senast.. Det får inte hända igen ^^ det kom vi fram till!

Sen gick vi en runda på stan tills hon skulle vidare ^^ Ikväll ska jag till ridhuset för att kolla på Mia och Caroline när dom rider kurs (som jag inte hade råd med att göra ).. som tur är så får jag skjuts hem av Mia ikväll :D snäll som hon är :D

Jag fick reda på att jag ska jobba hela denna veckan, bra med pengar :D:D Imon ska jag då jobba sen hem till baby mot eftermiddagen/kvällen..



Jag och Jessica förra året ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0