Tatueringen!

Slipper fylla i tatueringen :P ny nu då?? japp ge mig bara pengar så.. ^^ Såå mkt som jag vill ha nu som jag inte har råd med.. En iphone tex.. ^^

Jag va nyss i stan och käkade lunch med baby sen åkte vi in om house of pain för att kolla om jag behövde fylla i min taturering.. nepp inte :D gött.. Dessutom hade min tatuerare slutat så jag hade fått betala om jag skulle fylla i den, så ganska skönt ändå.. Så nu ska jag bara samla ihop pengar till alla andra jag vill göra hehe.. Men det ger mig extra tid till att bestämma mig om jag verkligen vill göra dom.. ^^ alltid bra..


Snart hämtar baby mig igen och då ska vi köra till malmö,för Emmelie skulle köpa en jacka där.. alltid kul att hänga med dit och shoppa.. Brukar ju inre gå där så mkt.. ^^ nice..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0