Sista veckan!

Ja då har vi gått in i den sista veckan av mitt år av plugg i Dingle.. dom här sista veckorna har varit ut över det vanliga.. Jag har aldrig i hela mitt liv pluggat så mkt och så hårt.. Men jag hoppas på att allt ska komma tillbaka som en bra sak.. :D Jag har iaf haft ett bra år här.. Mkt upp och nedgångar men framförallt har jag lärt mig massor!
Så denna veckan ser ut ungefär såhär.

Måndag:
Hade prov, Plugga till sista proven
Tisdag:
Två prov och redovisning
Onsdag:
Avslutning på Nordens Ark, Redovisningar, Korvgrillning
Avslutningsfest på Portofino med hela klassen
Torsdag:
Avslutning i skolan, jullunch, klassfotografering
Fredag:
Packa det sista, städa en del
Lördag:
FLYTTAR TILL SKÅNE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0