Senaste inköpen!

Ja mina senaste inköp har varit jävligt billiga :D och det är nice ^^ Min klänning till jul och skorna kostade 200kr.. Sen köpte jag lite hudvårdsprodukter på apoteket idag, med 30% rabatt :D haha jag är bäst på att handla billigt ^^ Jag tänkte gå emot det röda på jul i år och köra på rosa kilklackar ^^ med en svart klänning till :P







Apoliva - rengöringsmousse



Apoliva - dagcreme

Jag hoppas på att mina hudvårdsprodukter kan hjälpa min hud at bli bra.. Som alltid så när det börjar bli kallt så blir min hud kass :( det ända som hjälper är typ att sola, meeen det är så jävla dyrt att sola här plus att jag kan inte sola riktigt än med min nya tatuering :/ sååå hoppas dom här är bra! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0