Godmorgon!

Dagen började med att jag gick upp kl.9 och käkade frulle :D sen gick jag och solade ^^ nice.. När jag kom hem satte jag mig bara i soffan och möös.. nu har jag fixat naglarna en gång till :P så nu är jag nöjd ^^ Och jag sitter och dricker energidryck och käkar chirre.. ska fixa lite saker innan jag ska hem till töserna :D först ska vi hämta min brors nya headset, sen slänga skit sen till mammas jobb, där jag ska kolla om det fanns några snygga skor :D det är en tjej som ger bort skor gratis :D:D alltis välkommet.. hehe.. sen kör pappa mig till Kitty och Kate :D ska kolla vad dom ska ha på sig när vi blir fotade sen bär det av till kullagatan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0