Sthlm!

Tror ni det är lättare att vara en framgångsrik bloggare i sthlm? Finnd det mer att skriva om om man bor där.. Det skulle jag nog tro.. Ta kissie tex, jag gillar hennes blogg, men tänk om jag skulle skriva som hon gör, "En fika på stureplan", fast då "En fika på kullagatan" haha lite lökigt det låter. inte alls lika glamoröst som stureplan. Men och andra sidan är allt dyrare i sthlm, jag är den som handlar mer för pengarna än en sak. Kissie köper Gucco solbrillor och jag köper mina på ur och penn ^^ haha det är rätt.. Men det hade varit en höjdare att ha så mkt pengar som hon har, jag menar nya bröst och nu kanske en ny näsa :P mkt pengar det..

Imon blir det en full dag, först till UM och fixa nya P-piller, sen ut med hundarna, därefter hem och packa sen handla med mamma och sen äntligen hem till baby ^^

Vi ska se filmen till vildingarnas land, det är jag som vill se den, jag tvngar honom att se den ^^ haha och vad gör han inte för min liksom :D Helt underbar!

Har dessutom försökt lägga vantarna på ett par kawasaki skor för bara 100 spänn, som hittat, hoppas på att få dom nästa vecka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0