Söndagsmiddag!

Igår va jag på söndagmiddag/födelsemiddag hos min baby. Hans mamma fyllde år i lördes så då blev det lite firande igår. Emmelie gjorde en trerätters middag, den va inte nådig den :D mkt god.. Efter middagen, när vi va proppmätta blev det film.. 2012, den va helt okej faktiskt, hade inga större föväntningar på den, vilket nog va bra så kan man inte bli besviken ^^

Har fått i uppdrag att fixa Emmelies balklänning igen ^^ låt mig upprepa IGEN! hahaha jag gjorde en till henne för ett par år sedan som skoluppg, men den blev en vanlig klänning för hon ville inte gå på balen vid det tillfället.. Nu vill hon det och det är roligt :D och jag har äran att göra klänningen! xD Så nu ska vi bara hitta en fin design och ett snyggt tyg, sen är det bara att sätta igång..

Den här klänningen som Eva Longoria har på denna bilden är ursnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0