Sytt satan!

Idag tog jag hjälp av min andra hjärna! Jessica :P hon och jag hjälpte alltid varandra i skolan, jag behövde henne verkligen denna gången, annars hade det nog inte blivit ngn balklänning till Emmelie.. men tack vare mig och henne blev det skit bra! :D underbart, nu kan jag sova lugnt igen.. haha jag har har drömt om det dom senaste dagarna, men nu så är det slut på oro.. haha låter som värsta saken :P

Vi passade på att fika lite när vi ändå va igång, jag hade med mig kärleksmums :P mumms! inte dåligt, man behöver socker när man ska tänka och sy så länge, vi träffades vid tolv och jag åkte hem halv sex^^
Medf en tråcklad klänning och färdig overlockade bitar.. nice :D


Imon blir det biljard med baby, kanske bror ska med ^^ kanske ngn mer, det vet jag inte än.. :P det beror väl på vad baby säger ^^ hand idé, vet inte vad han tänkt sig :P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0