Skorna har kommit!

Så nu har äntligen mina skor kommit.. Jag köpte dom för tyå två veckor sen genom en blogg.. Den här tjejen har varit super :D Andra hade nog inte ens svarat när man frågar vart ens saker har tagit vägen..Men det gjorde hon och det hade helt enkelt blivit något fel med posten på vägen hit.. Men idag kom dom, så mamma hämtade dom åt mig eftersom jag va hos pappa.. Nu har jag provat dom och jag fick på mig dom, ett par 36or :D:D fan va nice, jag ska ha dom på mig när Emmelie tar studenten ^^ hehe

Här kommer en bild på dom ^^




Måste också nämna att min pojkväns bror har startat en skatebutik här i HBG!
Jag va på invigning i lördes..
Den ligger på Kvarnstensgatan 6 I HBG.. Hemsidan: http://www.skateshop.se
Så alla Skate-are gå in där och köp era saker ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0