Vem har halv vecka?

Jo JAG! Jag jobbar bara halv dag imon och är ledig på torsdag, sen jobbar jag bara fredag sen är det ju helg ^^ fan va nice, så imon ska baby med mig till ridningen, sen efter det blir det bad och champange ^^ fan va nice :D jag bara älskar den champangen som baby köpte till vår 7års dag så jag har köpt en likadan :D fast lite mindre flaska eftersom vi inte drack upp hela den andra :P onödigt att slösa haha

Nu sitter jag och försöker ladda upp bilder på BDB.. Kan ju ta hela jävla kvällen.. haha har inte lagt upp där på skit länge så det blir en del..

Jag ska fixa till majskolvar och vitlöksbröd lagom till mamma kommer hem vid 8.. Så det blir vår kvällemaad! :D haha min underbara pojkvän som köpte majskolvarna till mig ^^ tackar för det :D

Imon ska jag sola också.. FAn av gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0