Goda tider!

Ojoj, sitter och kollar på gamla bilder.. Shit goda tider när man gick på norrehed.. Allt hände då.. Jag fick några av mitt livs bästa vänner och världens underbaraste pojkvän.. :D tänk att det är 8 år sedan OMG vad jag kände mig gammal där.. så lätt, men ändå svårt.. så fritt och skönt.. Att det enda problemet va vad man skulle ha på sig på fredagen ^^ hahaha så jävla nice.. jag tänkte iaf att jag skulle dela med mig av en bild som jag själv tycker är helt underbar.. På mig min baby och Jonas.. Madde enjoy ^^




Yeah! Lycka!! Kolla bara ögonen på oss ^^

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Alltså, Jonas såg fan ut som Sune i sunes sommar när han var liten. Denna borde upp på fb!

2010-11-01 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0