Munkedal!

Då har jag och pappa och baby varit i munkedal sen igår middag.. Vi lastade av mina saker i lägenheten sen åt vi lunch på herrgården som vi bor på just nu.. Sen tog vi en runda i munkedal, jag reserverade den sista boken jag ska ha med mig till skolan.. Sen åt vi middag, efter det kollade vi på lets dance och åt cheese ballz och drack cola :D Idag ska vi ta oss till skolan så jag får se hur det ser ut.. sen ska vi kolla vad det kostar med kollektivtrafiken här.. Jag fick reda på att jag inte kan ha tv i den första lägenheten.. meeen jag va lite förberedd på det så jag tog med mig filmer och jag har filmer på datan.. ^^

Kommentarer
Postat av: carina

Det var inte helt fel att ha pappsen med,skönt at slippa gå runt o kolla allt ...eller hur :)

2011-01-08 @ 13:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0