100426

En helt vanlig måndag skulle jag vilja säga.. Idag har jag jobbat och gått ut med hundarna.. Är hemma hos mamma nu, Vi ska ut och powerwalka snart.. :P innan förkväll börjar.. Det är nämligen så att Kissie ska va med där ikväll, och då måste jag se det :D:D

Sen ikväll är det ju top model 13.. Jag tycker att denna säsongen är helt okej.. Kul att Tyra väljer att ha korta modeller.. :P inte för att jag är kort men det är kul att se ändå.. Dom får kämpa på ett annat sätt för att se låååånga ut ^^

Imon ska jag och mamma gå i stan när jag har slutat.. Hon ville köpa ngt snyggt att ha på sig på festen på fredag.. Hon ska på fest då eftersom det är valborg.. Jag ska väl också på fest, eller ha fest, eller?? haha har inte bestämt riktigt vad vi ska hitta på.. Men grillning blir det iaf.. :p det är ju det som gäller när det är valborg oavsätt väder ^^

Fast i HBG är det svårt att va ngn stans att grilla.. Kan inte va på gröningen eller på råå.. För där är allt fjortisfylle.. Palla att dras med det.. :/ Förra året va vi i en skog och grillade, gick väl sådär när Jonas ville elda upp hela skogen med tändvätska.. :S men men det löser sig jag har några dagar på mig att försöka övertala folk att göra ngt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0