Första träningen avklarad!

Jag va och tränade idag, en sån första träning med instruktör ^^ DEt inte alls dåligt.. Jag va skit nervös för att jag skulle gå dit själv :O men det va lugnt sen, fick en jätte trevlig instruktörr :D sköönt.. Han la upp ett träningsprogram till mig som jag ska använda i tre fyra veckor sen ska man lägga till fler övningar :P

Nu håller jag på och göra hemmagjort pizza med salami :D mumma!! Snart kommer mamma hem och då ska vi käka :D såå satans hungrig nu..

Imon är det FREDAG!! wieee.. Och valborg dessutom.. grillning står på schemat, efter jobb ska jag dock först ut med hundarna sen ska jag och mamma hem till Karro och träffa hennes nyfödda tvillingar och ge henne overallerna som vi har gjort ^^ eller ja, mamma har gjort dom och jag har sytt ihop lite av det ^^ och sen ska jag och baby handla till grillningen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0