Kusiner med i stallet!

Imon ska jag ta med mina kusiner till stallet ^^ ska lära Nicole att rykta en häst på riktigt :D ska bli kul.. Min Andra kusin är lite rädd för hästar så hon kommer väl inte göra så mkt.. Kanske mysa med den lilla ponnyn Totte.. Den va hon inne hos sist ^^ Haha..

Annars denna veckan är det jobb som gäller.. Idag fick jag reda på att jag får sommarjobb på samma ställe :D:D tummen upp för det.. Alltid välkommet med pengar ^^ Spec imför sommaren :D I helgen ska jag till Familia med pappa och Ante, jag måste ha nya vardags skor.. Mina converse tuggade upp mina strumpor så dom kan jag inte använda :/

I lördes va det ju fest för min baby.. Den blev lyckad om man kan säga det ^^ Förutom att babys present va försenad och kom idag! SÅ lite lack för det men han får den i helgen då :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0