Påsk!

Igår firade jag påskafton med mamma.. Vi åt räkmacka :D mumma! Sen stack jag hem till Jonas.. När jag kom dit va Joakim, André, Dennis och Ogge där ^^ Sen kom Caroline och Jolle ^^ Det va en mkt trevlig lördagkväll.. xD Det blev mkt musik och annast skojj :D haha.. Bilder kommer på min BD senare i veckan.. Wacked @ BD! :D

Idag va jag på påskmiddag hos mormor.. Skit god mat :D så jävla nice ^^ Blev desstom ostbricka efter maten mumma!! Efter middagen hämtade jag och Stefan, Nicole.. Vi skulle på bio och se Alice i underlandet i 3D..xD
Den va rikigt bra :D Säg en film som Johnny Depp inte är bra i :P Så jävla nice :D Köpte den största menyn också haha två stora Cola en stor popcorn och en stor chips, maaaaassaaaa kvar ^^ men men ska det va så ska det!


Podding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0