Biomys!

Ikväll ska jag och baby på bio :P har blivit mkt biomys dom senaste månaderna men det gör inget :P det har ju varit många filmer som har varit värda att se på bio.. Denna gången ska vi se trollkarlens lärling.. ^^ den kommer nog bli fet att se på bio.. Före bion ska vi käka kinamat i stan ^^ mumma! ska se om vi ska ta en efterrätt på pistachia också.. Lite vardagslyx!

Denna veckan är sista jobbveckan för denna sommaren ^^ sen är jag ledig en vecka, sen börjar skolan! Jag fick rerda på idag att jag börjar 13.00 första skoldagen.. Fan va gott! ^^

Sen nästa vecka börjar ridningen :D så kul det ska bli att komma igång igen.. Vi skulle ju egentligen ha ridit isläningar i sommar men det har inte blivit av :/ så jag har inte ridit på heeela sommaren.. Haha kommer ha ont i hela kroppen efter nästa onsdag ^^ gott e de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0