Så va det fredag!

Japp då va det äntligen fredag igen.. Så satans gott!! Idag har jag hunnit med en hel del ^^ Pappa hämtade mig efter jobb eftersom jag hade hans mattor och min limpistol som han skulle låna.. Sen åkte vi och hämtade min käre bror.. Sen hem till pappa för att laga en sak där :P Sen va pappa snäll och körde mig till ante :D Han skulle köpa en hårfärg till mig.. Eftersom jag är typ pank och ser ut som ett ufo i huvudet! hahaha

Sen tog jag bussen hem och så körde jag och mamma till sommarbetet där ridskolans hästar går.. Jag skulle prova min systemkamera.. :P Det va skitkul.. Jag tror att jag fick några bra bilder.. Så nu ska dom bara framkallas så att jag vet att min kamera fungerar ordentligt.. ^^ Efter det åkte vi och handlade inför imon.. Sen hem till mormor och fikade.. :D Och nu sitter jag på balkongen och grillar :P

Ikväll väntar grillat färgat hår och bara mys i soffan eller på balkongen ^^

Imon ska vi ha picknick vid pålsjöslott! :D kommer bli fett.. Vi ska spela brännboll och kubb och alla ska ha med sig vad man vill äta :D haha så nice :P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0