Jullovsdag nr 1!

japp första dagen på jullovet.. ^^ idag har jag handlat inför julen hos pappa.. En massa goda saker :D Först va vi på city gross, jag passade på att köpa en hårfärg så jag kan fixa mitt hår innan jul.. Sen åkte vi hem och lastade av, sen åkte jag och pappa till maxi och netto.. Köpt en hel låda clementiner på maxi :D mumma! Köpte en julstjärna till nästa år på netto för 10kr! rena fyndet.. ^^ Pappa hittade inte det vi skulle ha på ngt av ställena :/ Nu på kvällen har jag noppat mina ögonbryn och skottat snö ^^ hahaha en hel del alltså :P

Imon blir det till att hjälpa min moster och hennes familj att flytta till hus.. Packa upp saker och käka chilli con carne aldrig fel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0