Så va det onsdag igen!

Jahapp denna veckan är ganska meningslös :P i måndes fastnade jag i billeberga när jag hoppade av tåget för att ta bussen. Det visade sig att bussarna va inställda..Så jag åkte hem igen. Igår kom jag fram till skolan, men då va vår lärare hemma med sjukt barn så det va bara att åka hem igen.. Idag ska det va fotocafé på skolan och det ska va från fyra till tio ikväll så det kan jag inte heller gå på.. Jag rider ju idag sen ska jag på 40 års fest efter det.

Det jag köpte på ullared:
Tre bh-ar, mysbyxor, ed hardy boxer, sminkpenslarr, Bobbys schampo och balsam, Usa strumpor, ridpikét, Kudde, Urtunnings sax, Vit blus med nitar, svarta leggings, lite julklappar och lite småsaker till Devil ^^

Det kommer väl bilder senare ^^ haha jag vet att jag är seg :P

Igår va jag på väla och köpte lite mer julklappar.. Jag va inne på apoteket också.. Skulle hämta ut mina p-piller.. Det har varit kostnadsfritt innan men icke denna gången 100 spänn för tre kartor.. :/ palla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0