Fredagsmyys!

Så va det fredag och idag hämtade pappa mig sen pkte vi och handlade inför helgen ^^
Maxi blev det, sen fikade vi och efter det stack jag och solade.. nice
När pappa kom hem stack vi till Lidl och handlade det sista till helgen, lite grönsaker tll pappas berömda grekiska sallad och lite chirre num num..

Imon ska jag och pappa på loppis, min kära bror ska kanske också med.. jag bara älskar loppis, kan gå hur många ggr som helst.. :D även om jag inte hittar så mkt så är det nice att bara gå där och strosa runder ^^
När jag är klar med loppisen ska jag hem till Kitty och Kate och kolla på bilderna från när dom va i Egypten..
Sen kommer nog älsklingen hit ^^



Kitty jag o Kate för några år sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0