Sakerna har kommit!

Japp nu har mina saker från NELLY.COM kommit.. än så länge är jag nöjd, har dock inte provat ngt av det men det ska jag nog göra i helgen :D
Idag har jag jobbat till tolv, sen solade jag efter det.. Jag stack in till stan efter jag solat och köpte frukt på torget ^^ när jag ändå va där köpte jag en thaibox mumma! sen åkte jag till espresso house och handlade två chai latte och tog med dom till mammas jobb.. Det va första gången mamma smakade en chai latte och jag tror nog att den fick topp betyg ^^ Ikväll väntar fika med Caroline <3

Imorgon blir det mysdag med min baby, massa frukt, äpplevin och massa myyys ^^



Sakerna jag köpte från NELLY..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0