shoppa på nätet

Igår satt jag och shoppade smink på nätet. Jag va inne på NELLY.COM och hittade ett märke där som är billigt, Det heter Wet N Wild. Jah hoppas på att det är ett bra märke. Sen handlade jag ett spray till naglarna från Mavala som ska hjälpa nagellacket att torka snabbare, det gick loss på 79kr, billigt värre. I äffären har jag för mig att det kostade närmare 150kr.. Får väl se om det är så bra som det ska vara.
En annan sak som jag också klickade hem var ett Promotion Kit, det är ett kit med en stämpel två formar och en skrapa, man använder det på sina naglar. Man stämplar dit fina blommer eller vad man nu vill ha. Tyckte det lät coolt, så det ville jag ju klart prova..

Nu ska man ivåg och handla gymboll m.m ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0