Lördag!

Igår va det ju Stundenten för Emmelie! Grattis till henne! :D Det va en helt lyckad kväll igår ^^ God mat, bra sällskap och en mkt lycklig student! Jag kände mig måttligt gammal när jag stod på pärlan och väntade på att Emmelie skulle springa ut.. haha.. suck på det! Och vad har man lyckats åstakomma så här lång? inte mkt! happ så är det..

Funderar på att köpa ny mobil med.. Tappade min i en vattenpöl i måndes, kände att den gick en smula sönder då.. :/ meeen jag har kollat på en mobil som jag funderat på innan och den va inte så dyr längre så den kanske klickas hem imon eller på måndag..

Tisdag blir det iaf optikern.. Äntligen pengar till nya glasögon, jag ser typ ingenting i mina nu.. haha.. ska bli skönt, får dessutom två par för ett pris, så nu ska jag bara hitta två snygga bågar som passar mig med :P får ta med mig baby som smakråd! hehe..
Sen blir det väl att jag ska beställa hem det akrylsetet till naglar som jag pratat om innan.. Får ha lösnaglar nu när jag jobbar eftersom mina går sönder som glas när man jobbar som jag gör.. :/ Så det blir iaf billigare om jag gör det själv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0