Stranden!

Idag har jag och baby varit på stranden med mamma :D fan va gott! fast det blåste en del, men va fasen jag har iaf varit där en gång i år ^^ Efter vi stekt på stranden stack vi till en ny skoaffär på råå :P hittade ett par skit snygga skor där som baby ville köpa till mig men så fungerade inte deras kortbetalning, så det blev inga skor :/ typiskt.. Sen åkte vi in om systemet och maxi ^^
Jag och mamma ska käka nypäror och kött, jordgubbar till efterrätt :D snacka om mumma! En egen midsommar..

Igår va ju jag och baby på bio och såg Prince of Persia! Den va skit bra :D:D fy fasen, synd bara att vi fick salong 7, den suger typ.. men men..

Imon kommer förhoppningsvis mitt nagelset.. kom  inte idag heller :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0