Utekväll!

Igår hade vi en riktig utekväll.. Först va jag och Baby på stranden, sen åkte vi in på torget och handlade mat till idag.. Sen åkte vi hem till mig och bytte om osv.. SEn blev det middag på Haket med mamma, joakim, mormor och baby.. Mamma bjöd ^^ Fint som fan.. Efter det satte vi oss på Docken.. så jävla nice! Sen bestämde vi oss för att sitta på Harrys ist, men då gick baby hem eftersom han skulle jobba idag.. Men då kom Metsi :P

Så en riktigt underbar utekväll..

Idag är det ju midsommar så jag har gjort min krans och ska snart hem till baby och fixa resten till ikväll.. Måste sticka in på maxi och handla lite till ^^

Glad midsommar på er!!



Jag på stranden igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0