Bara att sätta igång!

Då va man hemma från både Malmö och familia.. :D Det blev ett jättefint tyg till Emmelies klänning! :D så nu är det bara att sätta igång :P Jag ska hem till Jessica och låna hennes overlock <3 det tackar vi för :D:D Jag köpte ett tyg till min bikini jag ska sy, så nu sitter jag och skissar lite på hur den ska se ut ^^

Jag hittade den perfekta presenten till min kusin med.. inte dåligt.. :D Jag köpte dessutom ett par gröna foppatofflor som jag ska ha här hemma :D nice, tom med blingbling på! haha

Ikväll börjar desperate housewives! :D som jag har längtat! Kanske kollar in den nya serien som börjar idag, Couger town.. Den kanske är en hit ^^ vem vet..


Kommentarer
Postat av: My

Jajo, en smula surt där ju.. Men men, inget att grubbla över får ju nya nu, kommer dock ta typ en vecka till, suck..

Men klart jag lägger upp bilder, inget snack om den saken, haha.. ;D

2010-03-03 @ 15:49:44
URL: http://subtiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0