Full rulle!

Idag har jag haft fullt upp.. imorse hämtade pappa mig så körde vi till hundarna, sen till ridhuset så jag kunde hämta ut mitt friarmband till SM.. Jag ska va banpersonal på söndag och får därför tillgång till alla tävlingsdagarna.. ^^ ska dit imon på lördag och söndag.. wiie.. Mia kommer va med på lördag och söndag.. Iaf så efter det stack vi till Netto för att handla lite till helgen, sen körde vi hem, Efter ngn timme blev jag hämtad av baby och hans föräldrar.. Vi skulle på lunchbuffé på stan, ingen vidare hitt, bara två rätter när vi kom :/, så vi gick till pistachia och fyllde magen med godsaker ^^ mumma! När jag kom hem tvättade jag till min bror som ska bo i stuga i båstad i helgen, när tvätten va klar åkte jag och pappa till Maxi för att handla lite till ^^
Vi köpte en räkstubbe på extra pris, mumma!! inte dålig kvällsmat ^^
Resten av kvällen har jag bara slappat och kollat på tv.. :D

Imon väntar ridhuset, sen middag på sams bar med baby och hans föräldrar och pappa ^^ Efter middagen ska jag träffa Kitty!



Jag och Mia i stallet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0