Sammanfattning av helgen!

Jag lägger upp bilder som sammanfattar min helg :D Min data hos pappa har inte fugerat så bra så har inte kunnat blogga på hela helgen :/



Väla med Kitty och Kate på fredagen.. Jag provar en av Garden Collections klänningar :D



Kate ^^



Kitty :D



Jag provade Porrstövel och Kitty provade en hetesko :D:D



På kvällen va det Twilightkväll hos Töserna :D Mkt bra!!



Lördag, Grillfest hos mig, trots regn :D
Från V: Joakim, Kitty, Kate och Jolle



Ätit klart ^^ Nu är Caroline med på en hörna :D



Jag va grillmästare :D haha



Jolle och André :D



Jolle Da maaan! haha :P

Efter vi käkat och sånt stack vi hem till Jolles mor ^^ Mkt trevligt, där blev det dans och Musik.. Vi gick hem vid fyra :D haha En helt klart lyckad helg! Tack alla som gjorde den nice ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0