Nya väggen!

Så då har jag och mamma fixat min vägg :D och lagt till en sak på min andra vägg ^^

Idag efter jobb åkte jag in i stan och fixade med mitt gymkort, så nu är det gjort, jag passade på att gå in och powerwalka på bandet också.. sen åkte jag till hundarna, jag gick inte ut med dom idag, slängde ut dom och mig i trädgården och sprang loss :D haha.. Sen åkte jag hem och lagade middag till mig och mamma.. Korv och potatismos mumma! Efter middagen powerwalkade vi med stavarna.. ^^ mkt powerwalk idag känner jag :P jag är flitig.. Och nu har vi då fixat med mitt rum.. Jag känner att ja nu är det nog klart här inne ^^ efter typ 4 år hahahah! men men va fan.. Sen kanske det blir en platt TV på min vägg ist för min bumling, för att få mer plats, men det blir ett annat projekt :P

Jag hade förresten grillfest hos mig på valborg.. :P mkt lyckad till slut, bara det att vår elgrill slog ut hela lägenheten typ 6 ggr haha.. Vi fattade inte vad det va som slog ut lägenheten först, men sen kom vi på att det va ju elgrillen det va fel på.. Sååå jag och baby fick gå och köpa engångsgrillar, och så fick vi grilla nere på gården och käka uppe i lägenheten, så det blev ändå grillat :D det kommer bilder på min BDB :D Wacked där ^^



Min nya vägg.. Jag har ritat och målat bilderna själv :D



Och så hände jag upp spegeln där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0