Helgen fullsmockad!

I helgen händer typ allt! och man kan ju inte va med på allt, tyvärr.. Så jag skippar klassfesten imon för att gå på buffé med baby och hans familj, eftersom det snart kommer upp en höstfest på skolan som jag ska gå på.. :P Sen på lördag ska jag hem till baby och äta plockmat.. Och antagligen gå upp till Elin och Niklas på´fest senare på kvällen ^^ Nice som fan.. Det är ju fest på skolan idag med.. undrar hur många som kommer att gå på den ^^ haha det får jag nog höra imon :P

Jag fick ju sluta as tidigt idag bara för att jag va klar med allt.. Så baby hämtade mig i stan så åkte vi till familia.. Han övningskör.. Snart har han sitt körkort :D:D hihi.. så gött ska det bli :P iaf så handlade jag saker till att göra morotskaka.. Så det ska jag och mamma göra idag.. haha det kan nog bli kul, har aldrig gjort det innan ^^ det blir nog gott.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0