Fullspäckad lördag!

Ja idag kommer det va fullspäckat i schemat.. :P Jag ska och fika med Michaela vid ett :D sen ska jag på väla, måste ju kolla in den nya delen.. Ska dessutom in på Grizzly och handla kattsand och sånt :P Sen ska vi nog äta ute och så va det ju öl hos Joakim.. haha en hel del allstå.. Bara synd att man är trött som ett as, första lediga dagen som man kan sova länge så ska det fan åska så in i helvete hela natten.. SUCK! Dessutom så åskar det fortfarande så får väl springa till bussen och sen springa till caffeet.. hmpf..

Jo en sak om lantgården.. Jag har räknat ut att för att komma mellan gården och bussen måste jag gå mer än två varv runt heden.. På ett håll.. Och igår fick jag powerwalka och springa från glumslöv till rydebäck för att hinna med tåget.. FY FAN!! haha men jag hann med, precis när jag kommit fram rullade tåget in ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0