Fåglar!

Det är kanske inte många som vet att jag hade fågelskräck fram tills i går.. Vi hade ju fågelhantering igår.. Vi fick börja med duvor :O jag höll på att dö när jag skulle fånga en duva.. Sen bara gjorde jag det.. Man fångar dom med håv.. Sen tog jag en till för vi skulle tömma ett voljär.. Sen fick vi göra en helsokontroll och dosera vars en duva.. Sen gick vi in till hönsen.. så himla snälla.. bara rakt in och ta en :D JAg provade det roliga med att dom har huvudet helt stilla :D hahaha så kul! Sen fick vi gå in till Ankorna.. Det fanns ett voljär med stora och ett med små.. Jag tog dom små, vågade inte gå in till dom stora än :P hehe men dom va ju super snälla.. Dom nyps med näbben man annars så fina :D Jag känner att jag är stolt över mig själv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0