Plugg!

Japp äntligen om man får säga så så har vi fått ngt att plugga på :D jag råkade ju göra en läxa i djursjukvård igår som är till nästa vecka :P trodde att den va till idag.. Nyss va jag hos My och fixade med en uppgift som vi har på Nordens ark imon.. Inte min favorit uppgift om jag får säga det själv.. Vi ska ha typ miniguide.. palla det.. :/ men men det måste göras.. har som tur e inte så mkt att säga.. Sen ska vi ju göra en inlämningsuppgift om samma djur.. det är mer min grej.. Så det är typ vad som händer imon.. På torsdag ska jag ha inflyttningsfest.. Samtidigt som vi ska fira Jessica hon fyller år på söndag ^^ Så det ska bli kul.. Sen på fredag får jag ta miog till torp igen, måste köpa ny antennsladd :P hehe.. Jag hoppas fortfarande på att baby ska komma till helgen, men det blir väl inte så :( tråkigt.. Jag saknar honom jätte mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0