Sorry dålig uppdatering!

Åhh jag har försökt att blogga sen jag kom till munkedal men det funkar inte på min iphone.. så nu har jag kopplat den till datan.. Jag har det skit bra här.. började skolan i tisdes, sen i onsdes va vi på en djurpark här som heter Nordens Ark.. Mysigt men dock inget att rekommendera att gå på djurpark mitt i vintern haha.. igår fick vi göra en hälsokoll på kaniner sen fick jag göra det på en guldhamster, så nu har vi äntligen kommit igång.. Igår kväll va jag och My och Caisa på den lokala puben och käkade pizza och möös, efter det gick vi hem till My och kollade på film.. Idag ska vi till Uddevalla, det finns ett köpcentrum där som kallas torp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0