NU!

Så nu har jag hämtat ut mitt paket med min lip plumper.. Den är testad direkt såklart ^^ Den har en skitsnygg förpackning och har en rosalätt färg som ett gloss.. Den känns direkt och efter nästan tio minuter känns det fortfarande, i början stack det till som det brukar göra men nu efter ett tag känns det kallt om munnen.. jag tycker ändå att mina läppar har blivit något fylligare av den.. Med tanke på priset så är den helt klart godkänd i mina ögon.. Den kostar 35 spänn på eleven.se men frakten går loss på 49 så det får man tänka på.. Dock så brukar en lip plumer va ganska dyr..







Före bild.. (inte tagen idag)



Efter bild.. Ser ni att dom är något fylligare? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0