Rädd!

jag är sjukt rädd för att gå ut med devil efter det som hände i onsdes.. Det verkar kanske skit töntigt, men jag kan inte förklara det.. det känns skit rent ut sagt.. Jag vågar inte gå ut med min hund.. och han måste ju gå ut.. Jag ska hem i helgen, jag har inte helt bestämt mig men antagligen så får devil stanna kvar i hbg.. Det känns skit det med, känner mig som en dålig hundägare.. Men det är ju för hans skull.. där kan han gå ut och vad jag vet så finns det ingen galen hund där som vill döda honom.. Som sällskap ist så funderar jag på att ta med katten upp.. Jag ska inte behöva va rädd, men det är ju lätt att säga.. Jag fixar inte det, jag blir tårögd bara jag tänker på att jag måste gå ut med honom.. Händelsen spelas upp som en jävla film i huvudet om och om igen.. Tack för det pundarjävel du har förstört mitt liv.. Mitt sätt inför hundar och relation till hundar.. Jag hatar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0