Julklappar!

Jag har redan börjat köpa julklappar :D så tre stycken är inköpta^^ men imon ska jag till torp för att glo efter lite fler :P haha alltid bra att va ute i tid :P annars står man där utan :( inte okej!

Kan förövrigt berätta att vi fått en hel jävla massa uppgifter och prov nu :( fem veckor kvar på utbildningen och fy fan med saker vi har kvar.. Jisses! Idag fick vi reda på att vi har prov på burfåglar på torsdag :O och vi har precis börjat med det.. Så nu ska jag hinna göra 108 instuderingsfrågor och lära mig dom innan dess.. Sen har vi ju en hel del annat.. Vi fick också reda på att vi ska göra ett allmänt prov på i princip allt vi lärt oss i djur grund.. OMG! KILL ME! hahaha kommer va helt sönderpluggad vid jul.. Så ska jag hitta transport ner till skåne med möbler med.. och boka besiktning på lägenheten.. Ja men kan säga att min hjärna har så mkt att tänka på så att den sprängs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0