OJoj!

Jag har då aldrig i hela mitt liv blivit så dåligt behandlad på en praktikplats.. Igår började jag på en ny praktikplats.. ArkenZoo i Helsingborg.. Hmm från början trodde jag att det va en bra idé meen nja idag skulle jag aldrig sätta min fot där.. Kommer aldrig att handla där.. Jag kommer dit och knackar på en ståldörr på baksidan som vi kommit överrens om.. Ingen öppnar.. Jag knackar i tio minuter, sen ringer jag in för att säga att jag är där.. När hon svarar säger jag att jag är där och att ingen öppnar, hon kränger tillbaka att jag skulle bara öppna dörren, jag säger då att den är låst.. Det är tydligen fel dörr och jag får en utskällning.. När hon äntligen sticker ut sitt nylle för att se var jag är ser jag vilken dörr jag ska gå in genom.. Hon presenterar sig inte och säger att hon har så jävla mycket att göra och att jag får fan vänta tills den andra tjejen kommer, och att jag kan hänga av mig.. Jag får städsaker och blir ner skickad till smådjursrummet som jag inte vet var det är men jag går.. Den andra tjejen förklarar att jag ska bara ta bort om det är mkt bajs och kiss så det gör jag.. Då hör jag från kassan en galning som skriker ÖKA! ÖKA! Så gör man inte, du ska tömma hela buren..Så sliter hon skopan från min hand och visar..

Detta va inte allt, jag har inte plats för att skriva allt så jag kan avsluta med att jag fick reda på att jag skulle sluta tre. När jag då får en ny uppgift klockan tre så kom jag på att det va dags att gå hem, så jag går upp till henne för att säga till.. Jag säger "ursäkta att jag frågar men slutar inte jag nu?" Hon svarar "DET BEROR PÅ INTRESSET, MEN GÅ DU HEM NU!!! " Fuck off säger jag.. Jag ringde min klassförestånadre och hon sa att jag inte behövde gå dit mer.. TAck gode gud för det.. Så jag ringde dit idag är att säga det och hon va inte ett dugg trevligare idag..!

Jag kan inte säga att ni inte ska handla där.. MEn jag råder er från att inte göra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0